طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی کاروان

طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی

گروه معماری آرکا

طراحی داخلی آژانس هواپیمایی کاروان

مطمعنا یک دکوراسیون زیبا و در عین حال حرفه ای تاثیرات زیادی در افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش فروش یک واحد تجاری یا واحد اداری خواهد گذاشت. زیرا که مشتریان با دیدن فضای زیبا و دلنشین مشتریان همیشگی شما خواهند شد و از خدمات شما استفاده خواهند کرد. دکوراسیون آژانس هواپیمایی نیز از جمله همین موارد است بخاطر آنکه اینگونه واحدها مشتریان خارجی و بین المللی نیز خواهند داشت.

طراحی آژانس هواپیمایی کاروان توسط تیم معماری آرکا انجام شد. در این پروژه که برای طراحی داخلی اداری صورت گرفت تیم آرکا ابتدا بعد از بازدید ار فضای آژانس هواپیمایی ابتدا چندین طرح مدرن ارائه کرد، و پس از بررسی و انتخاب طرح توسط کارفرما شروع به اجرا و پیاده سازی طرح گرفته شد. هم چنین این پروژه در دو بخش طراحی دکوراسیون  و نظارت و اجرای پروژه و ساخت وسایل مورد نیاز شرکت مانند میزهای اداری و … به آرکا سپرده شد.

طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی کاروان
طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی کاروان

در پروژه تغییر دکوراسیون آژانس هواپیمایی کاروان وظایف و مسئولیت ها به شرح زیر انجام شد که تیم آرکا با بهره گیری از علم روز و مصالح و امکانات عالی و هم چنین دانش و توانایی های فنی اضای تیم به نحواحسن انجام داد. 

طراحی پلن دکوراسیون آژانس هواپیمایی – مدیریت و مشاوره فنی و مالی قبل و بعد از اجرای پروژه، تدارکات و اجرای پروژه طراحی داخلی آژانس هواپیمایی مطابق با نقشه و طرح ارائه شده.

در زیر میتوانید گالری تصاویر این پروژه آژانس هواپیمایی کاروان را مشاهده نمایید.

تصاویر پروژه

تصاویر این پروژه

ارسال پیام
اگر سوالی دارید ما 24 ساعته آنلاین هستیم
گروه معماری آرکا
سلام دوست عزیز🤚
هر سوالی داری بپرس ما همیشه آنلاین و پاسخگوی سوالات شما هستیم. 🙏