خدمات آرکا

خدمات آرکا

گروه معماری آرکا

گروه معماری آرکا
مرجع کامل از صفر تا صد در معماری ...

هر آنچه که نیاز داشته باشید در زمینه معماری از طراحی تا ساخت و یا حتی تامین لوازم مانند میز و مبلمان و قفسه بندی ها و … و هم چنین ساخت غرفه های نمایشگاهی و طراحی سالن های اجتماعات و کنفرانس تمامی اینها در خدمات آرکا می باشد.

خدمات آرکا

ساخت بنا

اولین خدمات آرکا ساخت بنا میباشد. همان طور که میدانید ساختن بنا چه آپارتمان های چندطبقه و چه ویلا و … نیاز به تجربه و تخصص فراوان در این زمینه است. داشتن تجربه شما را در زمان و هزینه ها یاری میکند و داشتن تخصص بنای شما را اصولی و زیبا میکند. میتوانید پروژه های ما را در زمینه ساخت بنا ببینید و با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

غرفه سازی آرکا

تیم آرکا یکی از قدیمی ترین و باکیفیت ترین شرکت ها در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی است. آرکا با سابقه بیش از یک دهه در زمینه طراحی غرفه و ساخت غرفه های نمایشگاهی داخلی و خارجی پیشتاز این عرصه میباشد. برای مشاوره رایگان و دیدن پروژه های بی شمار ما به لینک زیر بروید.

مشارکت در ساخت

بهترین راه برای افزایش سرمایه و ملک و املاک استفاده از خدمات مشارکت در ساخت میباشد زیرا این یک معامله دوسر برد برای دو طرفین میباشد و سود فراوانی برای صاحبین ملک دارد. برای مشاوره و حصول اطمینان از دانش و کیفیت خدمات آرکا از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

بازسازی ابنیه

یکی دیگر از خدمات آرکا بازسازی ابنیه های فرسوده و قدیمی میباشد. ما با تیم حرفه ای خود با کم ترین هزینه ممکن ملک شما را به زیباترین نحو ممکن بازسازی و نو سازی خواهیم کرد. برای مشاوره رایگان و نحوه شرایط بازسازی با ما تماس بگیرید.

مدیریت پیمان

مدیریت پیمان یکی از مهم ترین اصول در ساخت و ساز می باشد چرا که در زمان و هزینه ها بسیار تاثیرگذار است. شما با انتخاب یک شرکت مطمئن دز زمینه مدیریت پیمان میتوانید با خیال آسوده منتظر تحقق رویاهای خود باشید. برای مشاوره رایگان و هم چنین دیدن نمونه پروژه های ما لینک زیر را ببینید.

طراحی و نظارت

گروه معماری آرکا خدمات طراحی و نظارت ساختمان های مسکونی، شهری و خاص را با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب ارائه می نماید. مهندسین آرکا عضو سازمان نظام مهندسی می باشند و دارای پروانه معتبر از وزارت راه و شهرسازی می باشند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و دیدن پروژه های ما لینک زیر را ببینید.

طراحی داخلی

یکی دیگر از خدمات آرکا طراحی دکوراسیون داخلی در زمینه های طراحی داخلی مسکونی، طراحی داخلی اداری و طراحی داخلی تجاری میباشد. برای مشاهده نمونه کارهای ما و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید.

تماس با ما

برای ثبت سفارش و هر گونه انتقاد و پیشنهاد لطفا فرم مقابل را پر نمایید. و در شبکه های اجتماعی مار ار دنبال کنید.

ارسال پیام