غرفه سازی

مدل های غرفه نمایشگاهی جزیره ای

مدل های غرفه نمایشگاهی جزیره ای

مدل های غرفه نمایشگاهی جزیره ای از چهار طرف به راهرو راه دارند و از تمام جهات قابل دید و دسترسی هستند. غرفه های جزیره ای در غرفه سازی دارای ارزش بسیار زیادی می باشند. این غرفه ها برای تبلیغات و معرفی کالا و برند گزینه بسیار مناسبی هستند. غرفه های جزیره ای گران ترین و مناسب ترین نوع غرفه های نمایشگاهی است.

این نوع غرفه ها نسبت به مدل های غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای طرفداران و خواهان بسیار زیادی دارند. به دلیل این که از لحاظ تبلیغاتی بسیار پر اهمیت می باشند و از چهار طرف در دیدرس مخاطبان قرار دارند. از این غرفه ها بیشتر برای نمایش ماشین آلات و صنایع سنگین استفاده می شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی جزیره ای

به طور معمول سایت های نمایشگاه به گونه ای طراحی می شوند که تعداد کمی از این نوع غرفه ها را داشته باشند. به این غرفه ها، غرفه های بلوکی نیز گفته می شود. طراحی غرفه جزیره ای باید به صورت حرفه ای و کارشناسانه صورت بگیرد تا بتواند اثر بخشی و کارآیی مناسب را داشته باشد. 

طراحان داخلی گروه معماری آرکا در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند. گروه آرکا نیازها و الویت های شما را به خوبی درک می نماید و با تبحر زیاد به مرحله اجرا و پیاده سازی می رساند. در صورت نیاز به غرفه سازی نمایشگاهی، اجاره غرفه، اجاره تجهیزات نمایشگاهی شرکت آرکا آماده هر گونه مشاوره و همکاری می باشد.  

همچنین شرکت آرکا در کلیه زمینه های ساخت و ساز اعم از مدیریت پیمان، مشارکت در ساخت، دکوراسیون اداری، طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی، بازسازی، پارتیشن بندی و … فعالیت گسترده ای دارد.  

ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا امکان پذیر می باشد.