دکوراسیون اداری

مدل های لابی در دکوراسیون اداری

مدل های لابی در دکوراسیون اداری

امروزه مدل های لابی در دکوراسیون اداری بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.  لابی در دکوراسیون اداری یکی از ضروریات می باشد. لابی محلی است که می تواند افراد بسیاری را گرد هم بیاورد. این قسمت محل رفت و آمد تمامی پرسنل و ارباب رجوع می باشد. در واقع کارمندان در این فضا با یک دیگر آشنا می شوند و به تعامل می پردازند. ارباب رجوع مدتی از زمان خود را در این مکان سپری می کنند و این فضا ذهنیت ابتدایی را در آن ها ایجاد می نماید.

لابی باید در دکوراسیون اداری به گونه ای طراحی شود تا نگرش مثبت و خوبی را بر بیننده ایجاد نماید. طراحی این فضا باید به فعالیت شرکت مربوط باشد. طراحی لابی تا حدی در معماری ساختمان اداری جایگاه ویژه ای یافته است که بسیاری از ساختمان ها رقابت خود را بر روی این بخش متمرکز کرده اند.

مبلمانی که در بخش لابی مورد استفاده قرار می گیرد باید هم زیبا و هم راحت باشد. بخش لابی را می توان با پارتیشن بندی جدا نمود. از این قسمت می توان به عنوان فضای انتظار، استراحت یا ملاقات های کوتاه نیز بهره برد. استفاده از گیاهان و وسایل دکوری در این بخش جلوه بصری خاص و زیبایی را ایجاد می نماید.  

مدل های لابی در دکوراسیون اداری

طراحان داخلی گروه معماری آرکا در زمینه طراحی لابی در دکوراسیون اداری از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند. گروه آرکا نیازها و الویت های شما را به خوبی درک می نماید و با تبحر زیاد به مرحله اجرا و پیاده سازی می رساند.   

در صورتی که به طراحی لابی در دکوراسیون اداری نیاز دارید، شرکت آرکا آماده هر گونه مشاوره و همکاری می باشد. همچنین شرکت آرکا در کلیه زمینه های ساخت و ساز اعم از مدیریت پیمان، مشارکت در ساخت، دکوراسیون اداری، بازسازی، پارتیشن بندی، غرفه سازی و غیره فعالیت گسترده ای دارد.   

ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا امکان پذیر می باشد.