لوگوی آرکا

انتخاب رنگ مبلمان اداری

انتخاب رنگ مبلمان اداری

انتخاب رنگ مبلمان اداری کار بسیار دشواری می باشد. رنگ ها نقش مهمی در فضای دکوراسیون اداری دارند. زیرا با استفاده از رنگ مناسب دکوراسیون دفتر خود را از نظر مشتری حرفه ای جلوه می دهید. همچنین پرسنل خود را فعال نگه دارید. در اینجا نکاتی را در رابطه با انتخاب رنگ مبلمان اداری متناسب توضیح خواهیم داد.

مبلمان اداریاز رنگی استفاده کنید که با نوع کار شما هماهنگ باشد

در جهان امروز، صاحبان مشاغل در زمان انتخاب مبلمان اداری به انتخاب رنگ در دکوراسیون اداری توجه ویژه ای نشان می دهند. رنگ مبلمان اداری که انتخاب می کنید باید متناسب با نوع تجارت شما باشد. برای مثال، در صورتی که صاحب دفتر شرکت آزبست هستید، رنگ قرمز برای مبلمان شما مناسب نیست. برای این کار رنگ هایی مانند خاکستری و یا استیل مناسب می باشند.

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که با گیاهان و گل ها سر و کار بیشتری دارید، پیشنهاد می شود که از مبلمان سبز برای دفتر خود استفاده کنید. این امر موجب می شود تا حس هماهنگی با طبیعت را در فضای اداری خود ایجاد نمایید.

این دست کارها در زمینه ی رنگ مبلمان اداری نه تنها در ذهن پرسنل اداره بلکه در ذهن ارباب رجوع نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع نشان دهنده این است که شما یک فرد حرفه ای و همچنین دارای درک بالایی در زمینه ی نماد گرایی هستید.

مبلمان اداریرنگ های متفاوت را با هم مخلوط نکنید

این قانون را در زمان انتخاب رنگ برای مبلمان اداری در نظر بگیرید. شما این توانایی را دارید که مبلمانی با رنگ های مختلف برای منزل خود خریداری کنید. با این حال زمانی که پای فضای محیط کار شما به میان می آید، باید مبلمان با طرح های مشابه انتخاب نمایید. این امکان وجود دارد که برای مبلمان خود از دو نوع تِم رنگی استفاده کنید. اما توصیه می شود که این دو نوع رنگ را در تمامی اتاق های دفتر خود به کار ببرید.

مبلمان اداری

از رنگ سفید استفاده کنید

این تصور وجود دارد که رنگ سفید در زمان کوتاه کثیف می شود. با این حال رنگ سفید احساس خلوص و ظرافت را به محیط کاری شما می بخشد. استفاده از رنگ سفید در انتخاب رنگ مبلمان اداری می تواند یک برداشت پیچیده در بین مشتریان شما ایجاد کند. دکوراسیون اداری سفید باعث ایجاد آرامش در محیط می شود و روحیه متعادلی را در پرسنل به وجود می آورد. این موضوع در افزایش کارایی آن ها نیز بسیار تأثیر گذار است.

می توانید مبل یا میز پذیرایی محیط کار خود را به رنگ سفید انتخاب نمایید. زیرا موجب جلب توجه می شود. بدین سبب باید از این مبلمان خوب نگه داری کنید تا در طولانی مدت رنگ آن ها سالم باقی بماند. جارو برقی و یا تمیز کردن های غیر حرفه ای می تواند به رنگ آن آسیب برساند. بنابراین توصیه می شود که برای این کار با یک آژانس نظافت حرفه ای تماس بگیرید.

مبلمان اداریاز رنگ متناسب با برند خود استفاده کنید

در صورتی که قصد دارید برند خود را تبلیغ کنید، این کار را با استفاده از مبلمان خود انجام دهید. رنگ برند باید در لوگو و یا وب سایت شما استفاده شود. علاوه بر این باید در رنگ مبلمان اداری نیز به کار رود. این کار یک روش خوب برای نمایش علامت تجاری می باشد. با توجه به این که مبلمان در سراسر دفتر وجود دارند، بلافاصله جلب توجه نموده و به عنوان یک تبلیغ غیر مستقیم عمل می کنند.

برای انتخاب رنگ مبلمان متناسب با برند خود، در مرحله اول باید رنگ مارک خود را انتخاب نمایید. سپس مبلمان خود را در همان تناژ رنگی خریداری کنید. توصیه می شود که تمامی مبلمان خود را در این تناژ رنگی انتخاب نکنید. زیرا این کار نامعقول به نظر می رسد. تصور یک اتاق پر از مبلمان کاملاً سبز به هیچ عنوان جذاب نیست. پیشنهاد می شود چندین تناژ مختلف از رنگ مارک خود را تهیه کنید.

مبلمان اداریانتخاب طرح های مختلف مبلمان

زمانی که به دنبال مبلمان مناسب دکوراسیون اداری شرکت خود هستید، تنها به رنگ ها توجه نکنید. به شما پیشنهاد می کنیم که چندین طرح و الگو را در یک رنگ بررسی کنید. یک الگو می تواند جذابیت یک رنگ را بیشتر و یا کمتر کند. ممکن است که شما به یک میز سبز تیره علاقه ای نداشته باشید. اما چاپ های سفید روی آن باعث جذابیت میز شود. هنگام انتخاب رنگ مبلمان این نکته را نیز به خاطر داشته باشید.

مبلمان اداریاهمیت رنگ های مختلف

رنگ نارنجی: این رنگ موجب افزایش خلاقیت می شود و برای تزریق نشاط و انرژی به محیط کاری مناسب است. این رنگ را باید در نواحی فعال به کار ببرید.

رنگ آبی: دکوراسیون اداری با رنگ آبی در بیشتر موارد موجب افزایش کارایی می شود. بنابراین بهتر است از این رنگ برای افزایش بهره وری، ایجاد احساس آرامش روحی و تشویق کارکنان به کار استفاده شود.

رنگ قرمز: این رنگ باعث برانگیختن انرژی و نشاط می شود. این رنگ بهتر است در مناطق فعال در محیط اداره و یا اتاق های استراحت به کار برده شود.

رنگ سبز: این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای ایجاد یک فضای آرامش بخش، مثبت و با طراوت در محیط کاری به شمار می رود. به طور کلی این رنگ، موجب بالا رفتن تمرکز و کارایی می شود.

مبلمان اداریاز ترکیب رنگ های متناسب با هم استفاده کنید

رنگ مبلمان اداری نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون اداری دارد. ترکیب چندین رنگ التقاطی برای مبلمان سالهاست که منسوخ شده است و دارای طراحی بسیار ضعیفی هست. برای مثال مخلوط کردن مبلمان قهوه ای با مشکی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا این دو رنگ با هم درگیر هستند. برای ایجاد یک محیط کاری جذاب، باید مبلمان را با رنگ بندی متناسب انتخاب کنید.

مبلمان اداریطرح رنگ های متناسب با یکدیگر

  • همه سیاه
  • آبی و خاکستری
  • سفید و قهوه ای
  • سیاه و سفید
  • سفید و سبز
  • آبی و قهوه ای
  • قهوه ای و خاکستری
  • قهوه ای تیره و قهوه ای روشن
  • آبی و سفید
  • نقره ای یا کرمی و مشکی
  • سفید و خاکستری
مبلمان اداریکلام پایانی

گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در دکوراسیون اداری از مرحله طراحی تا مرحله اجرا و پیاده سازی به صورت علمی و تخصصی آماده هر گونه همکاری و مشاوره می باشد.

همچنین شرکت آرکا علاوه بر طراحی دکوراسیون اداری در تمامی زمینه های مربوط به ساخت و ساز مانند مدیریت پیمان، مشارکت در ساخت، بازسازی، طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی، پارتیشن بندی، غرفه سازی و … فعالیت می نماید.

ارتباط با گروه مشاورین آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسر و امکان پذیر می باشد.

اشتراک گذاری پست

مطالب پیشنهادی

نمای ساختمان

مدل های نمای ساختمان

مدل های نمای ساختمان مدل های نمای ساختمان، ایده های زیبا و جذابی را برای طراحی ساختمان نشان می دهد. در اولین نگاه این نمای

ادامه مطلب »
طراحی داخلی سالن بدنسازی

طراحی داخلی سالن بدنسازی

طراحی داخلی سالن بدنسازی طراحی داخلی سالن بدنسازی باید به گونه ای باشد که انرژی ایجاد کند. طراحی داخلی این فضا نه تنها به اعضا

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هجده =

برچسب‌ها
آرکا (8)اصول طراحی اداری (19)انواع دکوراسیون اداری (31)بازسازی (20)بازسازی خانه (19)بازسازی داخلی (16)بازسازی داخلی ساختمان (12)بازسازی ساختمان (44)بازسازی ساختمان قدیمی (14)ترفند های دکوراسیون اداری (10)دکوراسیون (40)دکوراسیون اداری (69)دکوراسیون اداری شیک (13)دکوراسیون اداری مدرن (22)دکوراسیون اداری کلاسیک (12)دکوراسیون داخلی (108)دکوراسیون داخلی مدرن (9)دکوراسیون طراحی داخلی (53)طراحی اداری (32)طراحی داخلی (83)طراحی داخلی ساختمان (16)طراحی دکوراسیون آشپزخانه (9)طراحی دکوراسیون اداری (34)طراحی دکوراسیون تجاری (12)طراحی دکوراسیون خانگی (28)طراحی دکوراسیون داخلی (97)طراحی ساختمان (20)طراحی غرفه (14)طراحی غرفه نمایشگاهی (13)طراحی ویلا (10)طراحی پارتیشن (8)طراحی پارتیشن بندی اداری (8)غرفه سازی (19)غرفه نمایشگاهی (9)قوانین قرارداد مشارکت در ساخت (8)مدیریت پیمان (11)مزایای مشارکت درساخت (7)مشارکت درساخت (10)مشارکت در ساخت بنا (10)مشارکت درساخت چیست (7)پارتیشن (9)پارتیشن اداری (16)پارتیشن اداری شیشه ای (8)پارتیشن بندی (10)پارتیشن بندی اداری (13)
ارسال پیام
اگر سوالی دارید ما 24 ساعته آنلاین هستیم
گروه معماری آرکا
سلام دوست عزیز🤚
هر سوالی داری بپرس ما همیشه آنلاین و پاسخگوی سوالات شما هستیم. 🙏